tiistai 29. heinäkuuta 2008

Sukujuhlat.. ei kylläkään omat

Viime viikonloppuna olin sukujuhlissa. Ne oli ton mun isäntäperheen juhlat ja siellä oli siis aika paljon porukkaa, ensin mä en nin hirveesti tykännyt kun sinne piti ajaa autolla mut onneks sinne ei ollut kauhean pitkä matka. Mä itse asiassa nukuin melkein koko matkan joten se meni aika vauhdilla.

Ite juhlat oli kivat, kauheen monta rapsuttelijaa mutta koirakavereita ei niin hirveen montaa sinne tullut.
Siinä naapurissa oli kolme isoo schäferia joita piti vähän komentaa ;) Onneks ne oli aidan takana...


Tässä mä koitan näyttää isolta ja komentaa niitä naapurin koiria

Ite juhliin tuli yks Tepsu ? joka on kuulemma ollut telkkarissakin, siis julkkis. (se olikin Töpsy ja oli mukana Häntä pystyyn ohjelmassa ). Se oli sellainen Tiibetinspanielin ja jonkun perhoskoiran ( voiks koirat lentää ?) sekoitus. Mä koitin tehdä sen kanssa tuttavuutta mut se ei oikein tykännyt musta vaan murisi aina kun menin sen lähelle. Mä sit annoin sen olla ja olin noitten muiden juhlijoiden kanssa.


Kuva siitä julkimosta

Ite juhlat kesti aika pitkään mutta hauskaa oli ja nyt kaikki on kotona taas, kuulemma loma alkoi..saas nähdä mitä se tuo mukanaan

-Roni-

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Sama ylväs ryhti Ronilla kuin muillakin Alavuden pojilla :)

Terkuin Remun mami

Heidi kirjoitti...

Moi taas,

Mä oon lauantaina Vääksyn markkinoilla? Ootko sä? Olis kiva nähä.

T. Remu (ja Heidi)

JP kirjoitti...

Ei oo vielä suunniteltu lauantaita
kovin tarkkaan eli vois ollakin kiva piipahtaa markkinoilla ja moikata.


-Roni-