keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Kirutusta...;(

Mun on pakko kertoo kun tänään mua kirutettiin, ensinnäkin me ajettiin autolla ja mä en siitä oikein tykkää ja toiseks me mentiin taas sellaseen pelottavaan paikkaan jossa oli paljon eläimiä.

Siellä mut nostettiin taas pöydälle ja se yks täti tuikkas mua piikillä , onneks se ei tehnyt mitään muuta mut toi piikki vähän kyllä kirpasi. Mä kyllä koitin olla urheesti hiljaa ja ihan niinkuin ei mitään ois tapahtunukkaan. Se lääkäri ( kuulin sen sitten jälkeenpäin ) totes että hyväkuntosen näkönen ja sano ett vuoden kuluttua uudestaan.

Joku tuolla kyselikin minkä kokoinen mä nyt oon ja tässä kun oon lääkärissä just käyny sopii sekin kertoa... olen jotakuinkin 16 viikkonen ja painoo mulla on pikkaisen alta 9 kiloo , säkä on jonkun verran alle 40cm. Mut on punnittu aina Lauantaisin ja toistaseks melkein aina on tullut 0.5kg lisää viikossa, mun mielestä mä en kyllä saa ruokaa tarpeeks mutta noi vanhemmat ei mua usko...

Mut nyt pitää mennä lenkille...

-Roni-

2 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Moi Roni,

Susta tulee isona sitten aika pikkupoika.

Mäkään en hirveesti tykkää autoilla. Me mennään mamin kaa kyl tosi usein bussilla, ja se on ihan kiva paikka, kun saan sillo kokoajan nameja suuhun. Se heittelehtiminen on kyl tyhmää. Tääl kun bussikuskeil on mamin mukaan vaan kaks vaihdetta - kaasu ja jarru.

Me mennään viikon päästä mamin ja muiden eteläsuomen seropilaisten kaa vaeltaa. Mä nukun sillo ekaa kertaa teltassa..

Hyvää lenkkiä!

Terkuin Remu

JP kirjoitti...

Nukut Teltassa ! sehän on melkein kun ulkona .. Vau ;) siellä on varmaan miljoonasti hajuja..

Mä lähden kans johonkin juhliin Riihimäelle, kuulemma Sukujuhlat joissa on paljon porukkaa ja voi olla että siellä nukutaan kans teltassa.