tiistai 22. heinäkuuta 2008

Normipäivä... vai miten se nyt meni

Se tavallinen päivä.. mun normaali päivä menee jotakuinkin näin....

05:30 -06:00 , yleensä herään ekan kerran näihin aikoihin ja silloin on kiire sekä mulla että jollain noista ihmisystävistä, on meinaan niin kova pissahätä että jos aikoo keritä ulos pitää mennä... Sen jälkeen voikin taas mennä nukkumaan ;) ( joskus tää menee myöhempäänkin)

07:00 Yleensä toi perheen iskä heräilee ja tekee mulle aamupuuron, sitten mennään kävelylle ja haetaan posti .. koitan vähän kiusata sitä jotta saisin edes hetkeksi leikkikaverin...mutta tässä vaiheeessa se ite lukee lehteä ja syö aamupalaa, mä touhuan omiani ja etin kaikkea kivaa pitkin taloa ( tossuja , sukkia jne.. )

08:00 Iskä lähtee töihin ja mä meen nukkumaan joko Lakun tai Äiskän huoneeseen ( tai sitten en )

10:00 Hiljalleen alkaa muutkin heräileen ja minä voin pyöriä mukana , jossain välissä käydään ulkona pissalla tai kasvimaalla tai ollaan ihan pihalla muuten vaan.

12:00 Tässä vaiheessa mä saan nykyisin ruokaa, yleensä perunaa, kasviksia ja lihaa tai kalaa ja vähän raksuja samalla..

12:15 - 13:00 joko Laku tai toi pitkä poika vie mut lenkille jossa moikkailen naapurin tuttuja koiria, yksi Allu on jo aika hyvä tuttu ja sen kanssa joskus leikitään niitten pihassa..

Kotona touhuillaan ja leikitään sekä tietty nukutaan taas siihen asti kunnes perheen iskä tulee kotiin.. sen kanssa kaveeraan kun se syö ruokaa ( usein se tulee niin myöhään että muut on jo syönyt ) vaikkei se pöydältä kyllä mulle mitään anna : (

17:00 Iltaruoan aika , samaan tapaan kuin päivällä ;) musta tuntuu että mä voisin syödä vaikka kuinka paljon.

Sitten käydään taas lenkillä, riippuu vähän kelistä ja kuka lähtee mukaan mennäänkö pitkälle vai lyhyelle lenkille, mutta taas moikkaillaan tutuille..

Yleensä iltasella saa jotain herkkupaloja, lenkin jälkeen ainakin jos on kiltisti..

20:00 saan vielä iltapuuron vaikka olen kyllä kuullut juttua et nää loppuis jossain vaiheessa mut toivottavasti ei ihan pian ;), sitten yleensä iskä lähtee mun kans iltalenkille..

Illalla katellaan ( tai siis noi muut kattelee ) liikkuvia kuvia semmoisesta taulusta ja mä touhuan mukana kunnes mua alkaa nukuttaa oikein kunnolla, yleensä mä käyn iltapisulla tossa vähän ennen puoltayötä ( joskus mä olen kyllä jo ihan täydessä unessa ennen sitä ) ja sitten nukkumaan. Yleensä iskän sängyn viereen tai sitten Lakun kanssa...

...ja aamulla kaikki alkaa alusta..

Ei kommentteja: