sunnuntai 20. heinäkuuta 2008

Tykkään... En tykkää

Ajattelin tehdä lyhyen listan asioista joista olen toistaiseksi oppinut tykkäämään ja myös niistä joista en niin kauheasti tykkää. Te tietty sanotte että miten noin nuori voi vielä mistään mitään tietää mutta nää onkin mun omia mielipiteitä ja lista varmaan muuttuu kun kasvan isommaks.


Tykkään ( ei missäään erityisessä järjestyksessä )

* Ruoasta ja kaikesta muustakin jota suuhun voi laittaa
* Punaisista kukista , syötynä ja ihan muuten vaan
* Rapsuttelusta
* Lenkkeilystä, varsinkin metsäteillä..
* Tossuista ( vaikka niihin ei saiskaan koskea )
* Nukkumisesta


En tykkää ..

* Kärpäsistä
* Pesemisestä
* Vesisateesta
* Autossa olemisesta
* Isoista koirista ..( mä vähän kait pelkään niitä )
* Komentamisesta


Sitten pari asiaa joista mä en osaa vielä sanoa ...
* Tyttökoirat... Mä en oo kait vielä tavannut yhtään mutta olen kyllä haistanut ulkona jotain kummia hajuja.. mä en tiedä miten niihin pitäis suhtautua.
* Poikakoirat... Tuntuu että ne joihin mä haluan tutustua ei tykkää musta ja ne jotka haluais tutustua muhun pelottaa mua, mä en taaskaan tiedä miten suhtautua...



Tässä mä olen saanut yhden tossun kiinni ;)


Mä niin tykkään punaisista kukista . Mun äiskä ei taas tykkää musta kun mä tykkään niistä.. eiks elämä oo joskus vaikeeta.

-Roni-

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Aika lailla on samat jutut sulla noissa tykkäämisissä ja jotkut noistaki mistä et tykkää niin on samoja, ku mullaki ;)
Toi kukkajuttu oli mullekki pienenä aika kova juttu, mutta tykkäsin kyllä kaiken värisistä kukista, mutta nyt en enää välitä niistä yhtään..
Pesemisestä en tiä mitään, kun mua ei oo koskaan sillä hommalla rääkätty..
Toi komentaminen on vieläkin mulle paha juttu ja pienenä mulla lirahti pissat jos huomasin, että mulle puhuttiin toruvaan sävyyn..onks sullaki sama juttu ;)

JP kirjoitti...

Kyllä mullakin aina joskus lirahtaa ;0 tai ei oikeastaan enää viime aikoina. Tällä viikolla mulle kävi kyllä aika nolo juttu, iskä oli tekemässä ruokaa ja mä innostuin niin paljon että pissasin
suoraan sen jalalle. Sain kyllä vähän kyytiä...
-Roni-

Anonyymi kirjoitti...

Vautsi! Kiva että sullaki on tällanen blogi! on muuten tosi hieno! Mäki tykkään kukista. Ulkona mä tykkään hyökkää semmosten keltasten kukkien kimppuun.. ne on kai jotain voikukkia mutta ei ne kyllä voilta maistu. Mun lemmikit ei tykkää ku mä muka käyn tallomassa pihan kukkia, mut jonkunhan täytyy häätää kissat pois ja jos siinä kukat jotenki samlla kärsii ni voi voi! oot muuten aika paljon meidän äitin näkönen :D ja tietenki myös mun näkönen, joka on siis ihan kohteliaisuus :D