tiistai 5. elokuuta 2008

Olipas viikonloppu

Ette ikinä usko mitä mulle tapahtu viime viikonloppuna.....!

Mut jätettiin kotiin kun toi koko muu perhe lähti käymään jossain kettukoirien maassa, ne sano menevänsä Lontooseen ja mulle tuli ihan muut hoitajat ;(

Ei se onneks ollut ihan niin kauheeta kun ensin kuulosti, mä sain kyläillä ihan uusissa paikoissa ja sain haistella kaikkee uutta. Löysín ihan uudet tohvelitkin pureksittavaks ( vaikkei sitä kait olis saanut tehdä ) ja sain toisen vielä kotiin mukaan kun toi oma perhe kävi hakemassa mua.

Toihan ne mulle tuliasiks jonkun kumiankan jolla oli hassu hattu, se kait jotenkin kuvastaa sitä paikkaa missä ne kävi.


Toinen kauhee juttu joka mulle tapahtu viikonlopun aikana on se että multa lähtee hampaat, millä mä nyt syön kun mulla ei oo yhtään kulmahammasta jäljellä.. Mä luulin että näin käy vaan oikein vanhoille. Voitte arvata että nyt ei oo hauska hymyillä kun on vaan muutama hammas poskessa, eikä syöminenkään oo kauheen helppoo kun hampaita puuttuu.

-Roni-


Ei kommentteja: