lauantai 30. elokuuta 2008

Loman jälkeen

Pari viikkoa mennyt ilman päivityksiä kun lomat loppui.. tuntuu että tällä mun perheellä on ollut aikamoinen kiire sen jälkeen kun noi nuoret meni kouluun. Väittävät että munkin pitäisi mennä että oppisin asioita , ihan kuin en nyt jo osaisi tarpeeksi.

Parin viime viikon aikana mulle on tapahtunut vaikka mitä, ensin tonne takapihalle ilmesty sellainen aitaus johon pääsee suoraan takaovesta, helpottaa kuulemma perheen aamutoimia kun ei tartte enää lähteä juoksentelemaan mun perässä pitkin pihaa...onhan se ihan kiva paikka varsinkin kun siellä saa joskus rauhassa kaivaa kuoppia ;) mutta ei se kunnon aamulenkkiä voita.
Onneks lenkit ei ole loppuneet , tota aitausta käytetään vaan "hätätapauksissa"

Sitten mulla oli korvassa joku vika kun sitä kutitti ihan hirveesti, siitähän seurasi se että muutkin rupesi kaivelemaan sitä ja tiputteli sinne sellaista hirveetä mönjää aina aamulla ja illalla. Se tuntu kamalalta ;( Onneks se on nyt ohi.

Mä oon oppinut myös tekemään jo kiusaa ;) pureskellut yhen tyynyn olohuoneesta ja oman sänkynikin sain rikki ( söin pohjaan reiän ..) näistä mä sain vähän satikutia...

Mä laitan kohta tänne kuvia lisää leluistani ja mun on ihan pakko näyttää miltä toi Lakun huone näyttää, ne teki siellä töitä loman aikana , maalasi seinät ja ihan ekan kerran kun sinne menin pelästyin ... kohta näätte miksi.

-Roni-

Ei kommentteja: