tiistai 5. elokuuta 2008

Viikon Koirakuva; Outo

Mulle on koko pienen ikäni sanottu että mä oon Outo, joskus jänis ja joskus kissa vaikka mä oon ihan selvästi koira, näkeehän sen kuvista.


Kuulemma koirat , varsinkaaan ihan nuoret ei saisi seisoa kahdella jalalla mutta musta se on ollut aina hauskaa..


Tää Outous ei johdu musta .. joku teki vaatekaapin siivousta ja sai Oudon idean..


Mulla on Outo taipumus kantaa liian isoja kappaleita, niikuin totakin oksaa..


Kuulemma nukun Oudossa asennoissa, tässä mut just herätettiin uniltani mieliasennosta.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vai muka outo ;) Näin söpön pikkukaverin kaikki tempaukset ovat vallan suloisia, eikä oudoksuta lainkaan :)

JP kirjoitti...

Kiitos "kehuista" tässähän ihan punastuu ;)

-Roni:

Anonyymi kirjoitti...

Sovitaanko, että Roni on söötillä tavalla outo? :) Ekassa kuvassa Roni seistä tököttää hauskasti takajaloillaan kuin mangusti. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Olet Roni tosiaankin söpis poika :-). Outoudet sinulla ovat samanlaisia kuin meidänkin seropilla pentuaikaan :-)