tiistai 23. joulukuuta 2008

Sänky ennen ja nyt

Topi mainitsi jossain vaiheessa että toi mun sänky vaikuttaa
pieneltä ja ihan tottahan se puhui vai mitä mieltä itte ootte.


..tässäkin koitan levätä lenkin jälkeen ja mun unilelu ei meinaa edes
mahtua mukaan , no mä ajattelin tota asiaa pari päivää ja viime
viikolla mä sitten päätin että nyt saa riittää....



.. olin yksin kotona ja päätin muokata sängystä itselleni
sopivamman, ajattelin että jos mä otan noi valkoiset pehmusteet
pois mä mahdun siihen ite paremmin, samalla kyllä lähti vähän
muutakin kun noi mun käsityötaidot on vähän niinku sinnepäin...;)

Kun porukat tuli kotii ne oli sit kuitenkin sitä mieltä että en mä
millään tohon enää mahdu ja nyt mulla ei oo ollenkaan sänkyä..
ei ne kait hirveesti tykännyt mun askarteluyrityksestä ...

Tos kuvas on toinenkin mainitsemisen arvoinen juttu, huomaatteks
ton valkoisen renkaan .. mä en tajuu miks mutta mä en uskalla
mennä sen läpi.. sen toisella puolella ois kivoja kukkia joita mä aina
pureskelen mut toi rengas häiritse mua siinä harrastuksessa
oikein kovasti..
Tässä parin viime viikon aikana mua on häirinny taas yksi uus juttu,
jostain syystä tuntuu että tapahtuu jotain outoa kun joka huoneessa
on erilaisia kirjavia paketteja ja porukat rapistelee paperien ja
nauhojen kanssa pitkin iltaa ja sit ne koittaa tunkee mullekin jotain
punasta pipoo päähän... joudun taass turvautuun teidän "vanhusten"
apuun, mistä oikein on kyse.. tohon valkoseen jota taivaalta aina
joskus tulee mä oon jo tottunut mut mikä juttu tää punaset pipot
ja paketit oikein on...?

Niinku näkyy ne sai jo kerran mulle sellaisen päähän mutta
en mä kauheesti siitä tykännyt...


Posted by Picasa

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hah, oikein tehty :) Mitä tarvii pitää jotain liian pientä petiä ollenkaan :o
Mä oon oikein ylpee susta, kun tuunasit ton petis uuteen uskoon...sukuun oot tullu :D
Sitä paitsi se pukin käppänä vois tuoda sulle uuden petin jos se kerta on olemassa ja jakaa niitä lahjojaan sinne tänne niiin kai ny yks peti liikenee pienelle koirallekin :)
Mä sanon, että nyt rohkaset mieles ja meet siitä valkosesta renkaasta vaan rohkeesti läpi...Voin kertoo, että se on ihan helppoo, kun meilläki on tollanen ja oon opetellu hyppään sellasen läpi niin opettele säkin :)
Ja mitä niihin kirjaviin paketteihin tulee joita teillä lojuu, joka huoneessa niin se on tosi hyvä asia, kun paljastan nyt sulle salaisuuden, että niitten sisällä on kaikkia jänniä juttuja ja osa voi olla jopa sulle ja sit se sellanen punapukunen ukon käppänä tulee tänään jakaan ne teille, ellei sillä oo niin kiire, ettei se ehdi muuta, ku heittää ne ovesta sisään ;)
Ja noi pipot kuuluu siihen samaan joulujuttuun...

Hyvää Joulua sulle ja sun porukoille!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti selvityksestä... ei tuonu kukaan mulle uutta petiä mut oli mullekin joku tuonut pari pakettia.

Ei näkynyt kyllä mitään punapukuista pukkia..tossa meidän naapurissa on kyllä yks valkonen pukki jolla aika komeet sarvet.. onks tää punapukuinen samanlainen ?

Tota rengasta mun pitää kyllä harjoitella mut jotekin se vaan on
niin pelottava.

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on tommonen samanlainen vaaleenpunanen norsulelu kuin sullakin Roni!

Meillä ei käy tommosta pukkia, mut tonttu tuo noita paketteja meillekin jouluna. Mä sain tänävuonna jalkapallon ja tennispallolelut ja tietty nameja. Mä laitan kuvia mun blogiin jossain vaiheessa kun jaksan.

Anonyymi kirjoitti...

Rooooniiii, mihin sä oot kadonnut? Täällä odotellaan jo sun kuulumisia :)