sunnuntai 15. helmikuuta 2009

Täällä taas





Moi taas kaikille, ton "joulujuhlan" jälkeen on vähän ollut kiirettä,
ei niinkään mulla mutta noilla apulaisilla jotka tänne kirjoittelee..

Olen mäkin saanut jotain aikaiseksi , nimittäin syönyt muutaman
sohvatyynyn ja aina sen jälkeen yskiskellyt lisää eli se antibiootti-
kuuri tais sittenkin olla turha koska toi yskä tais tulle niistä
pehmolelujen ja tyynyjen sisuksista.

Nyt kun multa on kaikki pehmot kielletty ja sohvatyynytkin
paremmin suojattu niin ei mua enää yskitä. Vähän mulla on ikävä
noita pehmoja kun niitä oli niin kiva riepotella ja pureskella, noi
kovat lelut ei oo läheskään niin kivoja.

Sohvatyynyjen lisäks mä oon karannut kaks kertaa ja pääsyt ihan
itsekseni juoksentelamaan tonne naapureiden pihoille, porukat on
kyllä ollut vähän huolissaan kun tossa ihan vieressä menee aika
vilkas maantie ja ne pelkää että mä juoksen auton alle.
Hölmöjähän ne on, kyllähän mä osaan autoja varoa..
Mä aina leikin vaikeesti kiinniotettavaa niin mä saan herkkuja ja
sitten pääsen taas kotiin...


Muutenhan menneet viikot on ollut rauhallista aikaa, mä vaan syön,
nukun, leikin ja lenkkeilen. Porukat kyllä väittää että musta on tullut
liian iso kun painan kohta 18kg ( mutta en mä mikään lihava ole ).
Ja hyvin mä vielä mahdun kaikkiin sellaisiin paikkoihin johon tarvii
mennä, mä opin avaamaan ovetkin niinpä mun on nyt helpompi
liikkua joka huoneessa vaikka joidenkin mielstä se ei kait oo hyvä
asia...;)

Laitan tähän joitain kuvia niin voitte ite arvioida oonko kasvanut.. ;)




Muistona viimeinen pehmo, sain sen 10 kk lahjaksi ja se heitettiin
pois kahden päivän kuluttua kun ei siitä ollut oikein mitään jäljellä





Sain joululahjaksi takin.. olin kait kasvanut vähän sitten mittauksen ;)

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Kiva Roni, kun olet taas maisemissa:) Mutta hyi sua, ei saa karata!! Mun suurin kauhukuva on, että Remu jää auton alle. Se olisi ihan hirveetä!

Heidi kirjoitti...

Ja vielä: Roni on kyllä ihan samannäköinen kuin Remu, paitsi väritys tietty. Ja luonne: Remukin on karannut pari kertaa, ja pehmolelut ovat saaneet kyytiä. Remu diggailee kyllä enemmän pahviroskista ja tyhjiä pulloja kuin omaa lelukoriaan..

Anonyymi kirjoitti...

Miks sua ne sohvatyynyt ja pehmolelujen sisukset alko yskittään..Ooksää niille allerginen vai?
Toi karkaileminen on ihan normaalia, samaa mäkin harrastan edelleen ;)
Ja toi, että esität vaikeesti kiinniotettavaa niin se on mun lempparileikkejäni ja se on sit kivaa, kun mami tulee heilutteleen kokonaista nakkia mun nenäni eteen, että sais mut kii :)
Oot sä kyllä aika iso, kun painat ko enemmän, ku mä koskaan, mutta niinhän se meiän emon ihmismami kertoki yhessä kommentissaan, että susta ja sun sisaruksista tulee ilmeisesti suurempia, ku meistä, kun teiän isä oli ollu joku suuri ja musta koira..
Ainaki sä oot tullu enempi meiän emoon noitten väries puolesta.
Ja kyllä sä oot selvästi kasvanu, ku kattoo noita sun nykysiä kuvia ja sit niitä aikasempia ja pitkät jalat sulla ainaki on, mutta lihava sä et missään nimessä oo :)

Anonyymi kirjoitti...

Heidi: kyllä mäkin tykkään tyhjistä pulloista ja vielä enemmän tyhjistä tölkeistä. Mä oon pari kertaa saanut pureskella niitä oikein huolella ja lattialla on vaan ollut murusia .. nyt nekin on mulla kiellettyjen listalla ja piilotettu jonnekkin..

Topi: Emmä tiiä oliks mä allerginen vai mitä mut yskimiset loppu kun pehmoja ei enää ole ollu pyreskeltavaksi.. sohvatyynyt ne on suojannu niillä renkailla joista mä kerroin joskus aiemmin.

En mä omastakaan mielestä ole liian lihava mut en mä varmaan enää kauheesti kasva, viime aikoina on voinut mennä kuukausikin ihan samoissa mitoissa