maanantai 8. joulukuuta 2008

Viikon kuulumiset, yskä ja nuha ;(

Jouduin taas käymään siellä missä mä ihan pikkasen pelkään,
meinaan sen yhden tädin luon joka pienenä mua piikitti ..

On meinaan häirinny yskä viimeaikoina ja jotenkin ollut paras
veto pois, vaikka noi lenkillä mukana olijat kyllä sanoo mun
vetävän ihan kunnolla..;)

No onneks tällä kertaa se täti ei tehnyt muuta kun laitto sellaset
hassut kuulokkeet korviin ja kaiveli mun vatsaa toisella kädellä,
emmä oikein tiedä mitä se sillä meinas, sitten se väkisinkin halus
nähdä mun kurkkuun ja auko väkisin suuta.. hassu oishan se voinut
pyytää nätistikin eikä repiä sillain..

Lopuks se sitten istu als ja sano että mulla oli kuulemma joku
hengähdystietotulehdus tai mikä se nyt oli ja määräs viikon kuurin
antilooppeja.. kotiiin kun päästiin niin isäntä anto mulle jonkun
pahan makusen punasen karkin.. oiskohan se ollut se antilooppi..?

Tässä mä nyt makoilen ihan rauhassa mun melkein liian
pienessä sängyssäni , emmä tossa oikeesti nuku kun silloin
tällöin
Posted by Picasa

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi broidi!

Mul on kans flunffa. Silmät vuotaa, aivastelen ja en oo niin reipas kuin muuten. Äsken käytiin koiratarhalla riehumas ja mä en edes riehunut koko aikaa.

Paranemisia sinne!

Anonyymi kirjoitti...

Mun on taas myönnettävä tyhmyyteni.. mikä on koiratarha ?

Täällä noita muita koiria näkee tossa lenkillä juoksemassa milloin mihinkin suuntaan mutta mitään tarhaa mä en oo nähnyt..

Koita säkin parantua flunffastas pian...niin jaksat taas riehua kunnolla

Anonyymi kirjoitti...

No voi surku, kun oot tullu kipeeks :(
Varmaan joku toinen koira on aivastanu päin sun naamaa ja tartuttanu sut :o
Mä en oo vielä koskaan ollu mitenkään kipeenä ja kuulostaa aika tylsältä toi sairastaminen..
En määkään tiä, että mikä on koiratarha, mutta epäilen, että toi Remu tarkottaa koirapuistoo..
Kyllä toi sun peti on selvästi liian pieni, kun eihän siinä mahdu ees koipiaan oikasemaan ;)

Anonyymi kirjoitti...

Joo, koirapuistoa tarkoitan. Se on meidän citykoirien leikkipaikka, kun (pieniä)metsiä ja peltoja reunustaa isot autotiet... Mun blogis on kuvia, kun oltiin Itsenäisyyspäivänä vähän kauempanakin koirapuistossa. Käy kattoo, mikä on meininki.

Anonyymi kirjoitti...

Ai koirapuisto... no kyllä mä siitä olen kuullut mut en oo ikinä käynyt. täs ihan lähellä ei varmaan ee oos sellasta mutta noita mettäpolkuja ja muita lenkkipaikkoja kyllä riittää

Topi: joo onhan toi peti aika pieni mut joskus siihen on ihan kiva käpertyä rullalle ja nukkua, sit kun mä haluun oikeesti oikoa itteeni mä nukun jonkun sopivan maton päällä.