torstai 11. joulukuuta 2008

Viikon koirakuva: Ilme

Tän viikon koirakuva on just sopiva mulle sillä
mähän ilmeilen koko ajan, tässä muutama otos
ensimmäisten kuukausien ajalta...


Tässä mä olen vielä aika nuori ja ilmeisen häpeissäni
( tai sitten peloissani )




Tästä ilmeestä voisi sanoa "sainpas ( ja jäinpäs pahus kii )"



Tää kuva oli jo tuolla aiemminkin mutta sopii aiheeseen
nyt kuin nakutettu, tässä mulla on "Hullu" ilmeeni päällä



Tässä mä olen valmis ihan mihin tahansa ;
Lenkille, leikkimään tai syömään

Tässä mä taas olen valmis ihan mihin tahansa pahan tekoon,
oisko vähän jotain mielessä ..


Tältä mä kait näytän silloin kun haluan että mut
otetaan tosissaan tai muuten en jaksa ilmeillä..;)







Posted by Picasa

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi taas:)

Mami sanoo, että se tunnistaa ton jotain pahaa mielessä-ilmeen. Mul on kuulemma samanlainen:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihania ilmeitä! :) Varsinkin tuo "hullu" ilme ja ovela ilme! Varsin ilmeikäs kaveri olet :)

Anonyymi kirjoitti...

Sukuun oot tullu, kun sultakin noita ilmeitä löytyy, joka lähtöön :)
Mä tykkäsin tosta tokan kuvan ilmeestä (ja tekstistä):D
Ja toi hullu iöme on ihan omaa luokkaansa ja samaten toi missä oot niin ovelan näkönen :)

Anonyymi kirjoitti...

Voi hyvänen aika miten somia nuo pentukuvat! Eim tällaisia saa pentukuumeisille näyttää!!!! ;-)

Harakka kirjoitti...

Ihania ilmeitä!