lauantai 22. marraskuuta 2008

Viikon Koirakuva; Muoto

Mä ajattelin kanssa osallistua mutta kun mun kuvissa ei ollut
kauheasti muotoja niin ajettelin laittaa siihen lisukkeeks -valion
eli muotoVALIO, mun mielestäin se kuvaa mua joka tapauksessa
parhaiten ihan niinku noita mun iso-veljienkin ( Lucky, Remu,
Rocky ja Topi ) kuvia, ollaan varmaan koirablogimaailman
komein veljesarja ( voiks tollain sanoo jos osa on eri pentueesta ;)


Tässä mä näytän mun upeeta takamuksen muotoa, tosta valkoisesta
hännänpäästä mä oon erityisen ylpeä, sehän on pimeellä kun sen
yhen kuuluisan poron nenä...

Täs mä taas oon sivusta päin ihan muodokas, toi on kyllä otettu kun
mä olin aika nuori eli mun lihakset ei oikein pääse oikeuksiin mutta
se valkoine hännänpää kyllä näkyy oikein hyvin

Nyt en oo ihan varma miks tää kuva tuli tänne kun mun mielestä mä
en oikein oo edukseni tässä vaan näytän ihan "hullulta".
Vois melkein sanoo että oon Muotopuoli... tossa
kyllä näkyy mun kielen alapinnan muoto ihan hyvin ;)


Tässä on kyllä otetta , vaikka olenkin vähän vakavana.
Taidan vaatia ruokakupin täydennystä .. Mut täs mun pään
muoto on kyllä aika hyvin esillä..;)Noi isoveikat väittää
et mä näytän aika paljon meidän äiskältä.. tarkottaaks
se et mä on niinkun "neitimäisen kaunis" :(
Onks se pahasta ?


Olis mullakin ollut noita erilaisia muotojuttuja tuolla leluissa mut
kun ei noi koskaan osaa otta sellaisia kuvia missä ne näkyis..
Pitäis varmaan pistää ne jollekin kurssille , oisko vaikka koirankuvauskurssi ?
Posted by Picasa

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauskoja muotoja täälläkin - erityisen hauska yksitysikohta on tuo valkoinen hännänpää, kyllä sillä luulisi mutovalion tittelin irtoavan :)

Ja samaa mieltä siitä, että komeampaa veljessarjaa en ole blogimaailmassa nähnyt kuin tiedän veljekset.

Harakka kirjoitti...

Kaunis koira!Ja ihanat ilmeet!

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä sä ihan selvästi muistutat meiän äiskää, eikä se sitä tarkota, että olisit jotenkin naismainen tai jotain, vaan että sä oot hienot värit omaava komistus :)
Säkin omistat tollasen samantyylisen pään muodon, kuin ilmeisesti me muutkin veljekset :)
Toi muotopuolikuva oli just hyvä laittaa esille, kun siinä on sellasta huumoria ja kaikki sit näkee, että oot huumorimiehiä, etkä loukkaannu, vaikka jotkut saattaa sun kuville pikkusen hymistelläkin...Voin muuten sanoo, että mulla on siitä kokemuksia ;)
Mä en ookkaan saanu tollasta valkosta hännänpäätä niin en voi sellasella ylpeillä :o
Mutta ainaki toi sun peräpeili on samaa luokkaa, kuin mullakin ja sekin kyllä erottuu hyvin pimeessä ja siitä mä ainakin oon aika ylpee ;)
Hyvin sultaki löytyy erilaisia muotoja ja alat näyttää pikkuhiljaa ihan isolta sälliltä, etkä miltään kakaralta :)

Anonyymi kirjoitti...

Tsihhih, muotopuoli on huikeen hauska =). Ja onhan tuo muodokas vartalo ihan selvästi vailla vertaa, lihaksia tai ei. Hännän valkoinen tupsukka on myös sievä.

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hauska idea, Roni, tää sun MUOTOvalio! :D Mulla on itseasiassa hännänpäässä 2 tosi pitkää valkoista karvaa. Ne karvat siis vaan jatkuu, vaikka mun häntä lopu jo.

Anonyymi kirjoitti...

Ihan selevää muotovalioainesta sanomme me! 8) t. Kolme Hirmua

Toiseksi alimmassa kuvassa huomio kiinnittyy upean muotoiseen hammaskalustoon! ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Moi broidi,

Saisinko ottaa täältä jonkun sun kuvan mun blogiin? Laittaisin kuvat kaikista veljistä ja emosta kuvat sinne.

Toivoo Remu

Anonyymi kirjoitti...

Saat ilman muuta ottaa kuvan täältä omaan blogiisi, toivottavasti saan muutaman kuvan lisää tässä pikapuoliin.