torstai 20. marraskuuta 2008

Valkoista ihmettä

Moi taas, osaaks joku auttaa ja kertoa mistä on kyse kun tuolla ulkona tapahtuu ihan ihmeitä.

Joku on sotkenut mun lenkkipolut ja pihaleikkipaikat tollaisella valkoisella pölyllä joka ei maistu miltään ja tuntuu kylmältä.. sen lisäks joku on laittanut kaikki mun ulkolelut kiinni maahan.

Jouduin yhtäkin "kananjalkaa" kaivelemaan ainakin 15 minuuttia ennekuin sain sen pureskeltavaks.

Sitten tuntuu että kaikki paikat on hirveen liukkaita , melkein kun märällä pesuhuoneen lattialla kulkis.

Kellään mitään tietoo ??? kyselee epätietoinen Nastolasta

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä tiiän, mitä se on! Mä oon nähnyt sitä aikaisemmin. Se on L-U-N-T-A. Sitä tulee talvisin. Meillä sitä on ihan vähän vaan. Mä en niin välitä siitä, mut noi jäätyneet lätäköt on tosi kivoja - varsinkin jos siellä jään alla on kuravettä :)

Anonyymi kirjoitti...

Mäkin oon nähny tota tyhmää valkosta yhen kerran aikasemminkin ja nyt muutama päivä sit taas sitä tippu taivaalta ja en tykänny yhtään :(
Siks määkään en tosta lumesta tykkää, kun kaikki kivat jutskat hautautuu sinne alle ja jos tota lunta on paljon niin täytyy odottaa tosi kauan ennenkuin ne jutskat löytyy...

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti tiedoista. Lunta - Talvi - aina oppii jotain uuuta ;)

Topi: tarkoittaks toi "tosi kauan" pidempää aikaa kuin viikkoa ?

Multa in nyt jo hukassa yksi keppi jota mä aina kalusin tuolla takaphalla ja jos mä en saa sitä pian takasin mä sekoan..