tiistai 11. marraskuuta 2008

Ei enää pentu muttei vielä aikuinen ...

Täällä taas ;)

Syksyllä on ollut hirvee kiire ( ei kylläkään mulla vaan noilla kaksjalkaisilla apureilla )
ettei ole saanut tännekään kirjoitettua mitään. Sitten noi perheen teinit vielä heitti kameran lattialle niin ei ole tullut oikeen uusia kuviakaan mun hienosta persoonastani ;)



Nyt meillä on uusi kamera ja yllä mallia iltavenyttelystä...


Syksyllä mulla on ollut yskä ja sen takia täs on jäänyt lenkit ja venyttelyt vähän vähemmälle mut nyt se alkaa onneks helpottaa ja pääsee taas lenkille.


Kun ei ole pääsyt lenkille on kotona ollut enemmän energiaa ja sen on huomannut ainakin sohvatyynyt ja vähän sohvan kulmatkin, myös mun pehmolelut on hiljalleen hävinneet jonnekkin, väittävät että mä olen niille liian väkivaltainen vaikka vaan vähän niitä pureskelen.






Tässä nykyinen kuva naamasta. ( väittävät että mulla on pitkä kuono )


Olen mä oppinut jotain uuttakin, nimittäin nyt mä meen rappuja ylös alas ihan miten haluan ja
sen on kyllä tää mun perhekin huomannut, oon meinaa päässyt pari kertaa yllättään ja päässyt syömään yhden peliohjaimen ihan salaa.. ei kyllä maistunut oikein miltään.:)


Kunhan mä taas pääsen tästä vauhtiin niin koitan päivitellä ainaskin kerran viikossa.

-Roni-


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Äkkiseltään aika pelottavan näkönen kuva toi missä sua venytellään ja vois luulla, että huudat kurkku suorana apua ;)
Ai sanotaanks sullekki niin, että sulla olis muka pitkä kuono, mulla sama juttu ja sit vielä lisäks sanotaan, että mulla olis pääkin normaalia pienempi :o
Tarkotaksää, että kiipeet niitä rappuja niinku yläkertaan ja sit teet siä niitä tuhojas?
Mä en oo vielä uskaltanu kiivetä meiän yläkertaan, kun mun mielestä niitä askelmia on siinä liian paljon ja pelkään, että putoon, eikä porukat ees halua, että meen sinne, kun noi kissat pitää sitä koko yläkertaa omana reviirinään :o
Ai niin piti kysyä, että mikä se teiän uus kamera on merkiltään?

Anonyymi kirjoitti...

meille ei oo yläkertaa on vaan alakerta .. tai siis mä meen rappuja alakertaan jossa on ton perheen juniorin "valtakunta" niinkun nää sitä kutsuu, siin on parikymmentä porrasta ja kyllä mäkin pelkäsin niitä aluks kamalasti , en mennyt vaikka nakkipaloilla houkutteli. Nykyään mä kuljen niissä melkein päivittäin. Siellä' alakerrassa ei oo kuulemma muuta ku villakoiria , vaikken mä oo kyllä nähnyt vielä yhtään vaikkoon kaikki nurkat kiertänyt ja haistellut.. sai kyllä sellaiset vieraat koirat kuulla kunniansa..

Toi uus kamera on joku Sony cybershot.. sellanen pieni joka kuulemma tunnistaa hymyn, ei vaan ainakaan musta oo tunnistanut..