tiistai 11. marraskuuta 2008

Viikon Koirakuva; Koiranelämää

Meillä Koiranelämä on kainalossa olemista, sylissä makaamista
ja muutenkin hellimistä kaikella tavalla


Tässä laiskotellan perheen miesväen kainalossa leikin lomassa


Ja tässä on just katseltu Blogista omia kuvia äiskän sylissä


Lisää hellimistä , rapsuttelua ja mukavaa joutenoloa..


...ja kuten ilmeestä voi päätellä tää on ihan mukavaa...

-Roni-

PS: Kyllä koiranelämään kuuluu juoksentelu, leikki ja hyppely
ihan yhtä paljon mutta niistä mulla ei oo kuvia..:)

Posted by Picasa

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hellittely ja lellittely kait ovat niitä parhaita juttuja koiranelämässä!!! :)

Suloisia kuvia "pienestä" sylikoirasta!

Heidi kirjoitti...

Sä oot kyl ihan samanmuotoinen ja kokoinen kuin mä! Mul on ehkä vähän jykevämpi pää, mut se taitaa olla ikäkysymys. Luin mun blogista, että sä oot jo 50cm ja 16kg eli vaan kilon mua hoikempi. Aika tasapäistä porukkaa Nella-emo on saanut aikaan, kun meilläkin on eri isä. Aika iso susta tuli, jos sun iskä on beagle.

Luin tosta myös, että sua venytellään iltaisin. Hierotaanko sua myös?! Niin kuin ammattimaisesti?

Terveisin Remu - sun isoveli

Anonyymi kirjoitti...

Tuli tossa mieleeni, että oot aika iso sylivauvaksi ja toi sun sylissä oleminen näyttääki aika roikkumiselta :D
Sä oot täsmälleen saman kokonen, kuin mäkin ja, kun oot noin nuori vielä niin sähän kasvatkin tosta vielä, että aika iso susta sit tulee ja me jäädään 'pikkuveljiks' kooltamme ;)

Eiks sun isän pitäny olla joku tosi isokokonen koira, eikä mikääm Beagle?

Unknown kirjoitti...

OHHOOHO RONI! en oo aikoihin ehtiny käydä sua kattelemassa ja multa meinas pudota silmät päästä ,kun näin sun nykyisen lookin!!! Ihan ilmetty äitis!!!!

:O :O :O :O


Marjo

Anonyymi kirjoitti...

Remu - Ei mua nyt ihan ammattimaisesti hierota mutta kyllä muuten, ei toi venyttelykään varmaan mee ihan kaiken "tieteen" sääntöjen mukaan;)

Topi & Remu - kyllä mäkin vähän alan epäileen tota Beagle juttua kun mä oon pariin sellaseen törmännyt tossa kylillä. Mua kutsutaankin nykyään miniajokoiraks.

Ja tossa sylikuvas mä muistelen nähneeni jotain herkkuja joita oli kiire maisteleen ( siitä johtuen kiire pois ), kyllä mä muuten päivittäin jonkun sylissä käyn.

Marjo - Jotenkin mustakin tuntuu että mä muistutan "äitiä", vaikka siitä onkin jo aikaa ka olin niin pikkunen kun viimeks sen näin.

Anonyymi kirjoitti...

Oi, kainalossa oleminen ja helliminen kuulostaa varsin lupsakkaalta koiranelämältä! Me tykätään kans!!! t. Kolme Hirmua ps. Ihania hellimiskuvia! :)

Anonyymi kirjoitti...

Roni se osaa nauttia niinkuin koirut yleensäkin kun niitä pidetään hyvänä.
Koiranelämää isolla Koolla.

Anonyymi kirjoitti...

Tästä kyllä huomaa että oot mun pikkuveli :D mäki nimittäin viihdyn sylissä ja ku saan rapsutteluja ja ängenkin aina päälle istumaan ku mahdollisuuden saan :D oon Marjon kanssa ihan samaa mieltä että oot ihan ilmetty äiti!!