maanantai 30. maaliskuuta 2009

Minä 1v

Moi taas.. mä täytän tänään 1 vuoden ja sainpas noi mun apurit
naputtelemaan jotain tänne blokiin. Tuntuu niillä olevan kova
kiire koko ajan kun ei ne saa oikein mitään tänne aikaiseksi.


Toisaalta mun elämä on kyllä aika tasaista eli ei hirveesti oo mitään
erityistä kerrottavaa, ei me käyty edes Sysmässä vaan on oltu
täällä kotinurkissa koko ajan. Onneks ees on lenkille päässyt ihan
joka päivä ja sitten mulla on toi takapiha jossa on kiva kaivella lunta
ja joskus vähän haukkua naapureita ja pikkulintuja..

Sain synttärilahjaksi joitain uusia leluja ja ison luun ..


..ja niitä mä tässä esittelen , ton Roni-laatan joka näkyy jossain
kuvissa mä sain jo vähän aikaisemmin vähän niinku etukäteen..
nyt mä en kuulemma pääse eksymään niin helposti vaikken mä
kyllä ymmärrä miten tollanen pieni läpyskä siinä auttaa ;O

Tossa alakuvassa näkyy mun nykyinen sänkynikin, muistatte varmaan
että mä tuunasin sen vanhan sänkyni joulun aikoihin. Nyt sänkynä on
pelkkä viltti, toisaalta se on ihan kiva kun sen voi raahata mukanaan
ihan minne vaan ja sen kanssa voi leikkiä muutenkin ..;)

Tähän lopuksi virallinen 1-vuotiskuva, Ronaldo ja jalkapallo

3 kommenttia:

Topi kirjoitti...

Onneks olkoon 1-vuotiaalle komistukselle!
Mun mami ihastu heti tohon sun vihreeseen piikkiluuhun, kun vihree on sen lemppariväri :)
Mäkin on saanu hiljattain sellasen nimilaatan, jossa on mun nimi ja mamin puhelinnumero ja se on koiran pään muotonen ja se on vihree..
Toi sun virallinen synttärikuva on hieno, kun näytät vaan koko ajan komistuvan :)
Ja toi pallo ja sä kuulute saumattomasti yhteen..ei Ronia ilman palloo :)

Heidi ja Remu kirjoitti...

Myöhästyneet 1v synttärionnittelut täältä meiltäkin!

piipa kirjoitti...

Myöhästyneet onnittelut Roni ! Eipäs kuulunut kutsua synttärikaffille ;D